01.22

Pappa kommer och hämtar mig 12.00 senare, för vi ska föra över och fixa med sparpengar och sånt.
Så att jag äntligen kommer få några pengar.
Men problemet är hur ska jag komma upp? sover hela tiden nu. sover jag så skiter jag i allt för att få sova.
Jag mår som en 10 årig gammal kratta som krattat stora gräsmattor flera gånger om år typ.
går igeom saker som ja inte tycker alla borde,
senaste tiden har varit som ett krig, nära har gått bort, vänner försvinner, vänner kommer, men vad är en vän? En del av mig har en människa som pissar spottar och sliter sönder den delen i stycken, en människa som är viktig och jag trivs med men ändå hatar. pga de absoluta inte acceptabla beteendet mot mig, ändå har jag känslan av att döda för den. så otroligt kompicerat så min hjärna lägger nog snart av.
Men ja har ignorerat det och döljt vissa sanningar, inte gjort åt saker och ting, inte brytit ihop och kommit igen. såntdär man måste när de är jobbigt. endast iggat smärtan och inte gjort något så de kommer igen.
Jag är säkert inte den enda som gör så?
Det är dumt. Allt kommer ikapp.

Men oftast när de ser mörkt och jobbigt ut, så kommer de oftast tillslut något. Det kan vara litet, men något som får än att klättra uppåt, de kan vara en bra lön, en vän som poshar än, dröm killen ( kanske för stunden kanske föralltid) kommer fram. vad som helst litet eller stort, men ändå ett ljus i det mörka. 
Så jag tycker aldrig man ska ge upp. Även om man bara vill. 

För mig nu så får ja ta ut mina sparpengar på nå tusen. Och jag har varit pengalös i en LÅÅNG period nu. ungifär sedan förra året denna tid. Så de känns otroligt bra. 
Sedan för ett tag sedan när de var lite jobbigt (samma problem som nu men tidigare) så köpte jag en hund eller ah. jag fick tillsvidare av mamma och pappa. Inte alls planerat men de vart så iallafall. 
Han heter Reco och är världens goaste, sötaste, snyggaste och charmigaste hund jag någonsin träffat. 
Det är en liten lurv, på nu ca 7 månader. 
en rondell, powderpuff , dvärgpudel och kinesisknakenhund 
såhär ser han ut 
 


Min baby <3

Nu säger jag och lillen godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0