hemma i min ensamhet!

kom nu hem från skolan, va ner en sväng på stan och köpte mig en latte innan ja gick hem. Var så sjukt sugen på latte! Inte druckit de på ja vet inte hur länge. närmare ett år! ;o







Sitter och funderar lite på om man ska fixa sig ett cv idag och söka lite jobb. Plugga lite körkort och sånt som ja borde ta tag i!
Har tidigare inte kunnat skriva på min dator för jag har inte haft något wright program eller vad man ska säga, men nu när jag har min skoldator så har jag ju program för det så jag kan fixa det äntligen! Det var ju kul att veta? haha

Nu kom en galen liten vovve och attakerade mig i hopp/bit/ slickar. Så saknar man kan vara på bara ett par timmar ;)
Ska duscha honom också kom jag på! Så jag tror jag går och börjar med det nu! :)

Då vet ni lite vad som händer just nu. inte äre nå värt att blogga om egentligen men så vart de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0