jag börjar om på nytt

Har tidigare haft en blogg som heter http://soophiawestrin.blogg.se Men jag kände för att göra en helt ny och börja om helt enkelt.
Den kommer finnas kvar men jag kommer att fortsätta skriva på denna.

Jag heter iallafall Sophia Westrin och som dom flesta så är ja kanske inte världens bästa på självbiografi, om man kan kalla det de.
Men, jag bor i sundsvall med min familj i en lägenhet. Lägenheten är indelad i två våningar så jag bor på understa våningen som är som en etta med egen ingång uteplats toa men inget kök. Trivs väldigt bra här, en bra start innan man flyttar själv! btw så är ja 18 år och går i skola än. Börjar nu tredje året inriktining handel-turism. Min skolgång har väl aldrig varit den bästa. Skulle ju kunna säga att den har varit ganska svår, fast ändå väldigt vanlig, om ni förstår hur ja mena?
Bytt skola många gånger, haft svårt med kompis placeringar under yngre år. osv. ganska vanligt kanske?
Jag drar åt mig konflikter och allmän skit som en flugfångare oftast "tugnt över huvudet" på mig, men uppfattas ändå oftast som den glada tjejen som livar upp stämningen. Har jag hört. mycket positiv energi tror jag att jag ger.
Set oftast något gått i alla och bjuder lätt på folk i mitt liv.
Just nu skulle man kunna säga att jag står lite på botten av havet nu och försöker ta mig upp så fort som möjligt igen.
Så min hjärna är litegranna sådär som i en gröt just nu, förväntar mig inte att ni ska förstå vad jag skriver nu, eller ens orka läsa igenom det.
Ni får helt enkelt få eran uppfattning om mig med tiden.


Detta är jag iallafall



dom som kretsar runt mitt liv typ. vänner

http://hnny.blogg.se







(2007)


Någrastycken

så. en liten start på bloggen sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0