Kan inte bestämma mig om jag ska blogga eller inte.

tycker inte alls de är så spec roligt, men har ändå tusen tankar som ja skulle kunna dela med mig av.
Och nu kommer ja förmodligen ha en dator vid mig för det mesta. Fick nämligen en skoldator idag!
Bättre sent en aldrig kan man väl säga :) 
 
Kom precis hem, nu är de äntligen fredag och första veckan är avklarad och jag har skött mig kanon. hoppas verkligen att ja håller fast vid denna motivation att gå upp i tid och sköta allt!

Iallafall så ska jag snart hoppa in i duschen och fräsha till mig lite, ikväll blir de nog att klä sig i något snyggt vitt och dra på den där white saken på memento!
Funderar på att ha en söt vit klänning bara, enkelt.
Kunde ha knäppt kort. Men nu är de såhär att min kamera har oxå brunne upp.. även min mobil och pass. så hur ja kommer in på memento får vi la se!
 
Och många frågar, " hur kan de brunne upp"
Jo min stuga har brunne upp och jag och sophie sov i den då de hände så vi fick inte med oss några saker ut.
Följ frågan på det är " hur kunde de börja brinna"
Jo så här vare, vi hade nytt kök från ca 2009 ( med nya elledningar / ny teknik ) och stugan var väldigt gammal med gamal teknik och elledningar. Så det vart någon slags kortslutning så de började brinna inne i väggen.
Tänkte ja skriver det här så slipper jag säga om detta flera gånger om dagen!



Tova kommer väl om ett tag med alkoholen. Hoppas att jag är bättre nu så jag klarar av alkohol nu. Blivit så otroligt dålig dom två senaste gångerna.. av sina anledningar.
Men känner mig pigg och på benen idag. ingen mage som krånglar osv. så de känns bra!

Tror nog att jag ska lyxa till och göra godrinkar åt oss.
( som emelie gav mig. ) underbart gott!

såhär gör man :

2,5 dl vatten
1 the påse svartvinbär
(låt det svalkna)

en halv lättdryck citron
en halv apelsin juice
350 cl vodka

och frys det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0