Lite roligt att veta om mig kanske?

1. Jag är inte alls en såndär tjej med hyffs, som inte går runt och fiser och rapar, rena motsatsen! hehe

 

2. Jag har alltid velat blive hårfrisör och makeup artist, tänker åka till usa framöver och gå sådan kurs


3. Jag är känslig som en liten bäbis.


4. Jag går alltid och tänker på otroligt onödiga och långsökta saker, även om du som utomstående tycker de ser väldigt dött ut så kan ja vara ute och "vandra i en egen värld" i mina tankar.



5. Jag och min mage är ovänner. Den sviker jämt i alla tillfällen!



6. Jag har haft kaniner i hela min uppväxt, sedan jag var 5 tills nå år tillbaka. Nu har jag en hund. Och jag har varit hundrädd hela mitt liv tidigare.



7. Jag ställer alltid upp för mina vänner, men ibland kanske jag ger mig själv lite väl mycket egoboost.



8. Jag har sällan pengar, men när jag har det kan ja inte hålla i dom.



9. Mitt humör är som en bergodalbana (stavas de så?). Men oftast glad, fast med ett temprament som icke duga!


10. Jag hatar matte och är värdelös på det.



11. Jag får lätt panik och ångest.



12. Jag festar för mycket och lite dålig på att ta hand om mig själv.



13. Jag är kräsen när ja gäller killar. Men "fastnar" lätt.



14. Jag känner lite hat. Ser mest de goda i människor så de kan skada mig själv i vissa tillfällen.



15. Tvättar och sköter om mitt ansikte flera gånger om dagen för jag har de lite jobbigt med huden, men sköter jag den är de inga problem.




16. Jag har rutiner efter jag duschat, alltid tvätta ansiktet i kallt vatten efteråt (för bakterierna gillar inte kallt vatten och porerna stängs) klär på mig underkläder, smörjer in mig, sätter mig och gör nått annat ett tag, her i hårskydd sedan fönar ja håret. sedan kan ja gå runt i undekläder tills jag ska göra nått!


riktigt sådär ful som man kan vara ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0