somvanligt blir de inte som planerat

Man ska inte planera, de blir aldrig ändå som man tänkt.
inga pengar fixade idag heller. Klev upp imorse för att fixa mig för att dra ner på stan med pappa.
Men såklart kom de hinder för honom..
Så idag blire väl bara lite privata ärenden sedan tänka jag väl gå och kolla efter ett paket åt min kära vän sophie, som förmodligen kommer från lilla solle imorgon och hälsar på ;)
blir ba chill då i ett par dagar kan ja tänka mig! Precis va ja behöver

Sitter här nu i min rosa mjukisdress och lyssnar på massa olika musik.
Dunkar mest self therapy med nomy. väldigt bra "self therapy" måste ja då säga!



Men. nu ska jag höra runt lite och klura på vad man kan hitta på senare idag.
måste snart rusa också på mina ärenden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0