vad hade jag gjort utan min älskade baby reco nu

stel, slår mitt hjärta? eller har de stannat.
är de kallt eller varmt. Känner ingenting mer än smärta från huvudet ner till tårna och hjärtat känns som de står still.
ögonlocken är tunga och torra, vågar inte sova. Vill inte drömma.
Äter sover dricker går rör mig, sånt man bara måste dag för dag hur mycke som en tynger än.
Jag sitter helst bara där jag sitter och rör inte en fena. Det är jobbigt att måsta göra de bara, de man måste.
Vill inte gå prata, vill inte gå upp och göra mat, vill inte träffa människor, vill inte sitta ensam och tänka, vill ingenting.
de enda ja vill är nog att sova, med bara fina drömmar som gör än glad. Sedan vakna upp och allt är över de känns bra igen och jag är stark och står på benen igen.
Vet inte va ja ska lyssna på för musik, för all musik ger än någon slags känsla vill inte känna. Vill inte inte lyssna på musik, för då hör ja mina tankar för klart.
Vad gör jag? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0