3 dagar tills julafton!

Har legat i soffan hela dagen sedan jag vaknade vid närmare 2 kanske :p
Är fortfarande jätte trött! Men det är väl som vanligt det.
Det vart ju inge pluggande igår för allt annat med show osv kom ivägen.
Så jag tänkte sätta mig nu och läsa så länge ja kan :)
Tog lite bilder från igår på showen.
Lillebror och hans kompis Anton i dom (ursäkta) förskräckliga byxorna till höger :p

Det var faktiskt en väldigt bra show!
Och vilken duktig lillebror man har ;)
Tänkte på vilken skillnad de måste vara för Helena att ha Elias som elev nu på engelska skolan än när hon hade mig på sköle. Elias lär sig själv och kan det han gör. Men jag var nog den man var nervös för att förstöra allting. Som om jag ens klarade nått hyffsat felfritt tappade man väl typ hakan. haha.
Men på den tiden var jag en osäker liten fjortis skulle man kunna säga. Jobbig och ivägen hela tiden.
Fick ofta höra att man var jobbig. Förstår folk som sa det till mig förr.
Men det har ju sina orsaker till varför jag var som jag är och är som jag är.

Kommentarer
Postat av: A Z R A

lust att följa varandras bloggar via bloglovin snygging? :)

2011-12-28 @ 20:30:45
URL: http://azras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0