Bad<3

Tänkte göra en sammanfattning av mig helg då.
I Fredags var jag ut med Nathalie, vi drog på memento vid halv två kanske :p haha
Kom hem runt halv 6 kanske så var de ju jul sen på dagen så var riktigt risig och trött denna julafton!
Det var ju trevligt hos farmor och så, men i övrigt var de en värdelös julafton!

Igår var jag ut, var först hos johannes med lite folk, de va trevligt!
Sen så stack vi ut, men då började bara allt spåra och ja snea och grinade mest bara så jag gick hem, ramlade ett par gånger på vägen hem så kan ju säga att sitta här är inte så härligt idag! RIP rumpa. 

Så de var väl det!
ikväll ska jag gå och städa på kontoret sedan får ja se vad som blir av ikväll :)
Tänkte börja med att ta ett bad nu iallafall och få nå mat i magen.

blev faktiskt bilder sedan igår, som tova ska skicka till mig, så tänkte lägga upp dom sen ;)
Hejhej sålänge! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0