Dröm

Kände att jag tänkte dela med mig om min dröm.
Drömde att jag var på första dagen på makeup utbildningen och jag fick träffa dom andra tjejerna och två killar från klassen. Kommer ihåg att jag tyckte inte att någon av dom såg ut som såna jag tänkt mig skulle gå där.
Så satt jag bredvid en av lärarna och lyssnade när hon som håller den där utbildningen pratar. Jag vart som lite favoritiserad där i min dröm och dom ville ha med mig på fika efter skolan.
Men medans jag väntade hände de så sjukt konstiga saker.
Jag stod som på en bro, lite som alnö bron fast miniatyr. Under mig så ser jag niclas springa och vic kommer efter och slänger ner honom i asfalten så niclas slår i huvudet hårt. Jag springer fort ner från bron och hjälper vic, han var så förbannad på niclas så han kunde inte röra honom utan att slå honom. Så jag lyfte niclas in i en lägenhet. Så vaknade han och var jätte glad och kramade mig jätte hårt, sen lämnade jag vic och niclas för sig själva.
Gick då iväg och ringde Niklas och berättade att niclas levde och att vi hade han i en lägenhet. Niklas kom till lägenheten väldigt snabbt, minns att Niklas hade värsta brat stockholms stilen fick jag för mig. Han hade ett par stora svarta shorts och ett par, strumpbyxor? och hängslen och en rutig skjorta... haha
Iallafall, så kommer han in i rummer fick hålla i niklas och skrika åt honom att han inte kunde slå till niclas för han var svårt skadad. Så samlade han sig och kröp över niclas och kramar honom väldigt länge.
Minns inte riktigt hur de vart sedan. Men har för mig niclas inte ville att jag skulle ringa någon annan och berätta. Så vi tre svor på att inte berätta att han levde. Så berättade niclas om massa sjuka saker han varit med om och sedan följde vi med honom till tågstationen så åkte han igen. Var fick vi inte veta.
Detta var nog min första dröm som jag verkligen minns som niclas var med i och jag såg honom så tydligt så levande.
Saknar honom.
Saknar också Hanna från den här tiden...
Mycket det är som hänt på inte alls så lång tid känns de som. .

Kommentarer
Postat av: Hanna.

:'(

2011-12-12 @ 23:52:17
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0