Fixat lite!

Någon som vart hos mig kanske minns att jag har alltid haft kaos i hallen med skor i en hög i garderoben osv. Men nu har jag äntligen tagit mig för och fixat det.
Och såhär vart det 


Och på stången Tova hängde kläder så har jag nu hängt upp lite klänningar och så ;) 

Så fult om den står tom, vet inte riktigt var jag ska göra av den annars, + att de är så fullt i min garderob..
Imorgon ska jag ner på stan och kolla efter någon fin julklänning man skulle kunna ha på julafton. Funderar faktiskt på att gå ut en sväng på på kvällen.
Går folk ut på julafton? Någon som är sugen på att dra med mig ut? :) 

Sen så är nog nyårsklänningn redan klar. Der blir antingen
Den
Eller
Den.
Har inte råd att unna mig en ny. Men dom här har jag ändå bara använt typ en gång tidigare eller nått :)
Jaja, Nu ska jag ta och fika eller nått. Hitta på nått annat än att sitta här iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0