Mätt och belåten!

Idag hade jag en fullspeckad dag framför mig, men så vart de ju absolut inte. Hade ingen skola idag. Men har ändå vart uppe sedan 8 imorse, de är ju iaf bra!
De jag gjort idag är
Fixat med lite små saker,
Stor städat,
Ute och gått med reco,
tagit en powernap,
tränat.
Inte är de mycket som blivit av..
Tänkte egna resten av kvällen åt att plugga körkort.
Ska fanimej ha de där jävla körkortet snart!
Vill kunna åka till hassela eller andra ställen för att åka skider osv, utan att åka nån jävla buss med alla saker, eller strula med buss..
Längtar extremt till morgondagen, Då ska jag äntligen pallra mig upp till härnösand och vara med Viktoria och mysa på lille viggo! :D


På onsdag så ska jag och klippa mig på hårizånt! skönt att bli av med lite slitet igen. Till sommaren ska mitt hår vara tjockt och hyffsat långt har jag som mål! Ska köpa nå medel för att håret ska växa mer också :)
Underbart fint med långt brunt hår!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen plocka fram böckerna ;) kulkul!.....
Ingen är viktigare än du själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0