Så här gillar jag mina helger.

I fredags ser ni ju nedan vad jag gjorde, vilket vart en väldigt lyckad kväll ändå :)

I lördags sov jag mesta delen av dagen och vilade upp mig, tog mig ett bad lagade lite mat osv medans jag väntade på att Tovan skulle komma hem. Tova skulle ut igen till någon i skönsmon, så vi gjorde oss klar så följde jag med henne dit ett tag medans jag väntade på att "lo" skulle komma hem, vart bara att jag var där med Tova en halvtimme högst.
Kom hem till lo och kröp ner i soffan och kolla på film, sen har ja typ sovit sedan dess tills i eftermiddag någon gång :)
Så nu när ja kom hem så har jag kollar lite på gossip girl, lekt lite med reco, duschat osv.
Nu tänkte jag gå och lägga mig igen, så man orkar upp imorgon!
Då blir det skola från typ nio till fyra eller nått... Sen stor städa rummet, träna och plugga körkort..
Ser inte fram emot morgondagen!
Så. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0