skakis

Det är lite konstigt att ibland när jag är lite små bakis, de är då jag får mest gjort..
Igår vart det ju såklart att jag gick ut ändå, träffade Malin så vart så att jag var med henne hela kvällen :)
Iallafall idag så har jag tvättat tränat, duscha osv, sätter mig för första gången nu typ!
Vet inte om de är så bra att träna när man varit ut. Men de gick faktiskt bra, man vart lite extra trött bara..
Men är faktiskt piggare nu än innan! 

Nu sitter jag och väntar på att sophie ska komma, möter henne runt sex nån gång nere på stan! ;) 


TJA
"tuff brud i lyxförpackning"


Kommentarer
Postat av: amanda

länkbyte sötis?

2011-12-30 @ 19:30:51
URL: http://amandahedendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0