vad händer..

Huvudet snurrar känns som jag ska ramla ihop fast jag sitter, klump i magen, magen kurrar och jag mår illa, tröttheten tynger mig och varje hjärtslag gör ont. 
Vill inte må såhär.
Suttit och kollat på ett par avsnitt vampire diaries, är väl väldigt inne i den där " vampyr världen " lite för mycket kanske! Men känns som att fanns möjligheten skulle jag mer än gärna vilja bli en vampyr, kunna stänga av när man känner såhär, ser bara fördelar med att vara vampyr.
Säger bara haha åt de jag skrev nu men de är så jävla sant ändå.
Ne men så nerdeppad ska jag väl inte vara, men ibland är de bara för skönt att få skriva av sig lite!
sjukt jävla trött också så de känns som mina tankar och de jag skriver blir bara en gröt, yrt iaf :)
Tänkte nog ta mig en varm dusch sen ta en kopp te och macka sen krypa ner i sängen och läsa så man kommer bort i andra tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0