Jag är värdelös på att hålla i bloggningen. lite utav en period bloggare!

Här sitter jag med en liten reco i knät och lyssnar på avrile lavigne.
Lyssnar på henne lite från och till, hon har fina texter och de är lite nostalgi. Lyssnade väldigt mycket på det som lite yngre!



Lite om min dag.
Gått på skolan, men lunkade mest bara runt och spelat betapet,
fanns inte så mycket att göra på lektionerna idag.
När jag kom hem så började jag baka muffins, som vart vääldigt goda :D


Vart lite som en impulsgrej, ville göra något så jag höll igång och ingen somnade efter skolan!
Vilket jag gjorde nu efter maten ändå :/ 

Nu var de tänkt att jag ska ta tag i tvätten, sedan plugga och träna!
Vill ha de där jäkla körkortet nu!!

Vill kunna köra till backen iår så de blir nå åkt!
Och hälsa på viktoria micke och lille viggo som kom till världen i torsdags kväll! :D
Grattis till er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0