Så vart man brunett då ;)



Det vart som en impulsgrej igår att färga håret brunt,
hade nyss kollat på vampire diaries och tycker Elina där har så otroligt fint hår. Så kände bara att jag ville testa på att vara mörk ett tag!

Igår så kom pappa och berättade om att de fanns en makeup artist utbildning i stockholm, som man kan gå i under 12 veckor för inte för dyra pengar. Så jag anmälde mig tidigare ikväll dit.
Nu är de bara att vänta på svar och intervju! Hoppas verkligen på att jag kommer in dit!
Hade planer om att åka till usa, som jag säkert sagt tidigare.
Men kändes skönare att bara åka till stockholm och bara under 12 veckor. Usa kan jag ta senare i livet om de är så. 



Om detta går som tänkt så börjar kursen redan nu i slutet av januari! 
Så ska prata igenom de med rektorn så hoppas ja på att få ta ut tiden vi ska ha som praktik tidigare än dom andra och några veckor längre. Så stannar jag på skolan när dom har praktik. Eller dylikt. Jag kommer nämligen inte få något riktigt slut betyg för de gått som de gått.. Kanske till och med blir ett fjärde år för mig på gymnaset. 

Håller tummarna på att det blir så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0