fjärilar...

Idag har jag varit med Julia uppe hos henne, kikat film och så, Tog oss en promenad hem till mig för att hämta ut mitt paket på OK. Min utklädning till halloween har kommit och mina klänning från Nelly!
Super snyggt vart det!




Längtar verkligen tills jag ska använda kläderna! Kanske smyg använder klänningen i förväg i helgen om det händer nå skojj ;)

Nu sitter iaf jag och Tova här och lyssnar på musik musik och ljusen är tända! :)
Ska snart gå på en promenad med lill räkan och jag ska plugga körkort!! 
Kommit på att ja måste fan fixa körkortet nu, vill ju kunna åka till hassela och andra ställer och åka skidor och sånt i vinter! :D 

Btw, Grattis till Niklas som blir gamling idag! :D <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0