READ BETWEEN THE LINES!

Satt precis på facebook och speckade, läste då detta.

♥♥♥ Varje kvinna förtjänar en man som kallar henne för älskling, kysser henne som han menar det, håller henne hårt som han aldrig vill släppa taget, torkar tårarna när hon gråter, inte gör henne svartsjuk på andra kvinnor utan istället gör andra kvinnor avundsjuka på henne, inte är rädd för att låta sina vänner veta hur han verkligen känner för henne och låter henne veta hur mycket han verkligen älskar henne..... Sätt detta som din status om du håller med ♥♥♥♥♥


Många tjejer säger att dom vill ha en kille som gör dom där sakerna. Men då dom verkligen möter en kille med det sättet mot dig, så sticker hon. Tjejer är "drama queens" det fungerar inte om dom får allt dom vill och vill höra på silverfat. Jag tror tjejer säger det, dom ser det så?  Men varför faller då säkert 70 % av alla kvinnor och flickor för killar som visar lite av sin dåliga sida?
Jag tror det där är bara en skev bild man har i sitt huvud av vad man vill ha.
Från eget perspektiv så måste jag säga att, att inte få dem sakerna av killen (hela tiden) gör allt så mycket mer spännande, även om killen sårar och "pissar på dig" så gör de dig så mycket starkare, och det vet många tjejer om, så därför vill dom ha det.
Nu påstår jag inte att de är bra att ni killar gör på det viset!! Och inte att ALLA tjejer vill ha det där.
Även en tjej som gillar "the bad guys" behöver även höra de där fina ibland, bekräftelse.
Men ni kanske fattar poängen med de hela? 


Det finns så otroligt många olika sidor av kärlek.


Lite trött och försöker få fram det jag tänker, kanske blir lite invecklat och så. 

 Nu ska jag bädda ner mig och kika på idol, läju somna innan men.
Go'natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0