ganska tråkiga frågor ändå.. man kanske skulle ha gjort egna frågor nån gång? Eller frågestund?

För exakt ett år sedan:
Hur gammal var du? - 17
Vilken klass gick du i? - Andra året
Vad hade du för hårfärg? - blont med bruna sligor tror jag
Hur lång var du? - 160
Vem var du kär i? - ingen nämd ingen glömd
Hade du någon pojk-/flickvän? - nej
Vad brukade du göra på fritiden? - Vara med michelle och Alin mfl och ha grisigt kul!
Vilka umgicks du med? - Alin michelle, hanna mfl
Hur såg du ut? - lite som nu
Var allt bättre då? - nja, ibland hade de ju lite ljusare stunder.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - mjo kanske,  
Har du förändrats? - en del.

Nu:

Hur gammal är du? - 18
Vilken klass går du i? - tredje året på hedbergska hp09d
Vad har du för hårfärg? - ljusblont
Hur lång är du? - 160
Vem är du kär i? -
Har du någon pojk-/flickvän? - nje..
Vad brukar du göra på fritiden? - Träna busa runt med tova!
Vilka umgås du med? - Tova , Hanna ibland michelle ibland och så mr.N. Mest tovish numera! Och sophie får man inte glömma, men nu var de ett tag sedan....
Hur ser du ut? - Blond, liten och sånt där

Har du:
Kysst någon? - Ja
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Ja
Slagit ner någon? - mjo
Ljugit för en bra vän? - mjo
Svikit någon? - säkert
Fuskat på prov/läxförhör? - jo
Blivit kallad Bögjävel? - ne
Kallat någon Bögjävel? - jo

Vem:

Skrev du senast till på msn? - ingen aning, skriver sällan där!
Kramade du senast? - fick en kram av smulan på stan!
Sov hos dig senast? - Tova :)
Vill du vara med just nu? - Tova!
Ringde dig senast? - Anna-karin
Skickade ett sms till dig senast? - Tova
Skickade du ett sms till senast? - Tova

Vad:
Drack du senast? - Is the/ juice
Köpte du senast? - subwaymacka!
Gjorde du igår? - Tränade med tova, lagade mat och sånt..
Ska du göra i morgon? - Skola sen lär ja ju vara med tova
Vill du göra just nu? - Tvätta av mig sminket göra mig klar för sängen och sova breve tova ;)
Åt du senast? - wook!
Är närmast dig som är rosa? - ett doftljus

Kärlek & Förhållande
Du är kär nu? -
Du har sårat någon så den har börjat gråta? - hmm, har jag nog
Någon har sårat dig så du har börjat gråta? - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månder? - mjo
Du har haft ett förhållande som varade över ett år? - nja.. kanske nån vecka mer
Du har haft ett förhållande som varade över två år? - Nej

Dåliga tider
Jag har druckit den senaste veckan? - om alkohol, så ja
Jag kan inte svälja piller? - Jo
Jag har tagit mediciner mot depression? - Ne
Jag har anorexia och/eller bulimi? - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det? - ja
Jag har vaknat gråtande? - ja
Jag har somnat gråtande? - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0