höst <3

Ligger i soffan och lyssnar på gammal musik, musik jag lyssnade på förra året denna tid när jag var mycket med Alin michelle mfl.
Just nu lyssnar ja på denna Imperial State Electric – A Holiday From My Vacation !

Tova sitter som vanligt nu för tiden här jämte mig fast i sängen och blippar runt på datorn.
 


Jag ligger lite och känner efter lite, och kom på att gud va bra jag mår nu, innuti!
känslan av att man vela nått och kämpat en lång tid äntligen börja knyta upp sina knutar är underbar!
Bakom denna jävla förkyldning njur skit och skolan så känner ja hur ja bara hoppar och fjärilarna flyger runt i magen. Tror jag gillar hösten, va jag minns var ja såhär förra hösten med eller inte just nu kanske förra året nu är det ju ett år sedan Alexander gick bort..
hoppas han har det bra där han är <3
 
, de är nå skumt med hösten.. Även om de är grått så är de så färgglatt, ni kanske förstår va ja menar ni som också gillar hösten? :)
Sommar flirtarna tar slut people get heart broken men något nytt blommar. Tycker jag verkar vara ganska vanligt nu.  
Jag skriver aldrig om mitt liv på den fronten. Men de är to complicated för att skriva om! Pratar inte ens om det.

ska kika på tv nu och mysa ner mig i sängen med tova tror jag!



Kommentarer
Postat av: isabella

va fin blogg du har!:) besök gärna min, de kanske är värt det? puss!

2011-09-28 @ 12:36:48
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: Rickard kilbro

Gå gärna in och kommentera vad du tycker om mitt senaste inlägg som handlar om inställning :)

2011-09-28 @ 18:34:00
URL: http://scenbloggen.com/kilbros/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0