Ibland så kan man

Såna här dagar kommer bara ibland för mig. Då man faktiskt gör något, får något gjort.
För en annan person så kan sakerna jag ser som " nu har jag vart duktig och gjort mycket" vara ingenting.
Som idag,
gick till skolan va på en lektion och gjorde nå upg, sedan träffade ja upp michelle och gick runt med henne sen kom tova, pluggat körkort gjort någon fas och sånt. Varit ute och gått små plockat osv osv.
Av någon anledning så känner jag mig helt slut nu?
Känner mig nöjd.
Medans andra kan känna som att " gud va lite ja gjort idag "..
Jag klarar knappt av en hel skoldag. Efter en hel skoldag så som, kolapsar min hjärna, jag blir helt flumm i huvudet och fattar ingenting.
Och detta, har en anledning..
Men det är jobbigt.
Och anledningen har dom hittat NU, när de är nått jag gått med hela livet.
Hatar (starkt ord..) sundsvalls sjukhus, vårdcentral skolornas koll på eleverna och sånt ( iaf det jag stött på )
Som tex angående sjukhus och så.
Jag går och har ont i njurarna och haft i ett år eller mer. Men dom har inte ens gjort något.. givit mig pencillin som inte funkar.. inte gjort nå vidare tester ingenting.
Tova har problem med hjärtat, de kan vara allvarligt, men dom tar inte tag de det heller?
Ska man behöva komma dit döende för att dom ska ta tag i ens problem?

Ne. Detta tycker jag inte om!

Iaf.
Så sitter jag och Tova här nu, jag i soffan som vanligt och hon i sängen och båda knappar på datorerna i väldi fart!
Ska nog tända lite ljus nu, duscha osv sedan mysa ner mig i sängen!
Har en lång dag imorgon. Får se om jag orkar hela dagen..
Börjar halv nio och går till ca fem..
Ska försöka bita ihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0