min lilla ganster vovve var och klippte sig idag och fick sig en tröja ;)


reco ' EEY TOVA , KNÄPP PÅ MIG NU FAN! SÅ JÄVLA STEK ALLTSÅ! "

Sedan gick jag och tova och drack kaffe på uteserveringen på barista! lite kallt men mysigt ;)




Sitter nu hemma hos mig med varsin dator, tror nog att vi ska bara göra ingenting.. får se vad som händer under dagen, är otroligt jävla trött! Sov inte många timmar inatt... :/

Skrev inget igår tror ja.. igår var jag iaf på rättegång pga en sak, tror de gick bra.. sedan gick jag hanna tova niklas och berra och käka, men tova och berra stack ganska snabbt. Så satt vi uppe på övervåningen på barista ( som ja inte ens viste fanns ?) i säkert nån timme eller två och pratade, lyssnade väl mestadels på hanna ;)
När jag och Hanna kom hem somnade hon nästan på en gång så väckte jag henne vid elva imorse, så från ca sju till elva sov hon inatt.. 16 timmar typ, trött tjej!
denna flicka --> http://hnny.blogg.se

MEN, nu är det så här. att jag ska dricka en kopp till kaffe, för jag gillar kaffe ;) sedan ska jag STORSTÄDA mitt rum till helgen, damsuga, torka osv. Så, nu kom ja på vad jag ska egna kvällen med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0