på torsdag ska jag äntligen fixa mitt hår!

Såhär ser jag ut i håret nu!
Sparat väldigt länge nu, men medans ja sparar så tänkte jag testa på det där med!


Ska klippas också ska det sättan in mer hår (;
Tycker slingor ser ut att vara det sätt som de ser mest äkta ut!

Sätts in med värmetong!


Köpt löshår i perioder men ja är inte en sån som orkar stå och fixa mig i evigheter så man bara känner sig fake. Så pallar inte med klips och skit. trens och annat måste kännas som en jävla peruk eller nått som är fastklistrat eller så. Så bestämde mig för att testa på detta ett tag ;)


Sitter och lyssnar på denna låt -->


Moa lignell som sjung denna låt igår på idol.


My heart is freaking out when i held ya!

I see it in your eyes that you listen, but do you even understand?
I have to let go of your hand....
I need you,
I need you to know.

Helt underbar text! ser en händelse rakt framför mig när jag hör denna låt. Älskar låtar som kan visa betydelse och känsla för än. Som rör!

Nu ska jag slå på idol appropå det oxå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0