skolaa

Nu vill jag sluta... sitter och lyssnar på Anders när han pratar om marknadsföring.
Men är så tankespridd idag, går i min egna lilla bubbla så jag hänger inte med i "verkligheten" idag :p

Ikväll så ska jag börja sätta igång med körkortet på riktigt!
ska även färga håret och städa mitt bombnedslag till rum ;)
träna om ja hinner och orkar också! har lite ont vid njurarna fortfarande så de kanske inte skulle vart nån toppen idé...

Tänkte he i en silverblond färg! Börjat få utväxt..
Nån som vet hur de är med att färga håret när man har löshår i ?
(sånadär slingor man bränner fast)




Kommentarer
Postat av: amanda

de är bara att färga som vanligt :)

2011-09-13 @ 17:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0