slagit slint i huvudet.

Sitter här hemma i soffan och kollar på något program om rymden. Det är faktiskt jävligt intressant.
Tydligen så är det 100 % säkert att det finns planeter i vårat universum som liknar jorden. och inom fem år kommer man veta om de finns liv eller inte. om vi är ensam eller inte. tycker det låter ganska sjukt.
kan de stämma?
Spekulerar ganska ofta på det! Hur vi kom till, vad som skapade universum, vad händer om man hittar en planet med varelser? Tänk om dom varelserna ligger i utveckling som vi gjorde för 100 000 år sedan eller någonting? eller långt före oss..
Tycker det kan vara ganska kul att fundera på sånt!


Men iallafall. igår så vart det faktiskt endel bilder för en gångs skull!


Ni ser han i mitten där, de var nog den knäppaste/ roligaste / läskigaste gubben jag träffat!

Sådär trött var jag igår, gick inte ens på memento. Vart less och gick hem och la mig efter ett tag!
var faktiskt nykter igår!




Andrea, melina och sofipropp

där är han! edvardo


Satt mest bara och myste med matilda hela kvällen :)

Nu tänkte jag kila upp och fixa mig en kopp kaffe, eller kanske gå och lägga mig ett tag?
får la se!
Kan konstatera att här ska jag inte sitta och skriva nå mer iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0