Frågestund slut, Här kommer alla svar! ;)

vad vill du jobba med sen?
Jag tror att jag vill jobba som frisör eller makeup artist, Varit väldigt intresserad av det sedan jag var liten och är självlärd inom det.


har du planer på att flytta?
Ja planer hit och dit har man väl, men en plan som förhoppningsvis kommer uppföljas är att flytta till Usa och göra utbildning till frisör och makeupartist! Tänkte flytta till stockholm att göra de, vilket skulle kostat mig 100 000 istället för 20 000 som det kostar i USA + att det är billigare att bo i usa för dollarn ligger så lågt nu. :)

är du kär i någon?
Kär... Det är inget jag svarar på till någon nästan. För mig är de är de något jag är dålig på att erkänna för mig själv. Så jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska svara , för jag vet inte. Kanske vart det i flera år utan att erkänna det för mig själv, kanske så är det bara något jag inbillar mig bara för tanken osv.
Men en sak jag kan erkänna är att jag är kär i livet! de har många dalar och toppar, det som kan vara de lite fina i det hela.

skriv vilka bloggar du läser. och vad du tkr om dem.
Jag läser faktiskt mest min vän hanna eks blogg http://hnny.blogg.se Hennes blogg är "roande att läsa" hon är väldigt bra på att skriva. Jag som hennes vän kan väl bli lite irriterad på hennes väldigt djupa texter som ändå kan vara helt ute och cykla från verkligheten ibland. Men jag tycker verkligen att det är en bra blogg och värd många läsare! Eller dessies blogg, hennes blogg är den ända bloggen jag följer inom dem kända bloggarna. pga att hon känns på sätt och vis ytlig, men ändå inte. tycker helt enkelt om att läsa om hennes liv, skulle gärna vilja leva lite som hon gör! Om det var en kändis i sverige jag skulle vilja ha en dag med och umgås med och inte för att dem är känd så är det dessie!
Läser då och då i viktoria näsströms blogg http://missviktoriaa.blogg.se . Hennes blogg handlar om hennes liv som ska bli mamma, och tidigare så var det lite utav en festblogg, så de kan vara ganska roande/intressant att läsa.
kikar då och då in på tova sehlbergs blogg http://supertova.blogg.se De är lite en typisk "vad gör jag idag " blogg, lite känslor inblandat och sånt, kan vara kul att läsa för att jag umgås väligt mycket med henne och så!
Det är väl dom ja speckar in mest.


Från Tilda
Hej på dig, du är verkligen vacker :)
Tack! :D

1.Bor du själv?
Nej, jag bor med min mamma och pappa, men bor i som en lägenhet under dom, fast utan kök i. Har uteplats och sånt. Väldigt mysigt att bo såhär nu innan man flyttar hemifrån!

2.Berätta lite om dina närmsta vänner och deras personligheter.
Mina närmsta vänner...
Kan väl börja med Tova.
Hon är en super glad tjej, kan ju bli lite tjejsur ibland, som bara är gulligt ;)
Väldigt flummig och enkel att umgås med, känns som en tjej med båda fötterna på jorden. 
Hanna.
Hon är en väldigt flummig tjej, som oftast går med ett smile på läpparna men bär på en väldi tyngd innuti. Hon är kul att umgås med, man har oftast väldigt roligt med henne!
Michelle.
Hon är en väldigt speciell tjej, hon är lite sådär, väldigt vackande humör och så. Men umgås man med henne så har man nästan alltid kul! :) en person som de inte riktigt går att var sur på.
Sophie.
Ja den tjejen säger jag bara. Hon har en väldi speciell personlighet, på vissa delar så kan jag känna igen mig själv. Hon kan vara blyg, samtidigt motsatsen till blyg, väldigt flummig är hon också! Nog den mest flummiga vännen jag har. Hon är en liten dagdrömmare och smilet uppe till max mest hela tiden!
( alla mina närmsta är ganska flummiga människor ) ;p

3. Om du fick vara en kändis för en dag, vilken skulle det vara?
Hm. Svår fråga.. Kanske miley cyrus?  gillar hennes stil på nå sätt!



4. Vad attraherar dig hos motsatta könet?
haha. det vet jag inte riktigt själv om jag kan peka ut något speciellt om. Kanske överkroppen, halvbreda axlar, inte för biffig, ganska normal, gärna lite magrutor, men inte för tydligt. ungifär de ja tänker på. och ÖGON! är även lite för de där "babyfacet" hos killar!

Matilda:
fin du är!
Tack tjejen! :D

favoriten i garderoben?
Det var en svår fråga, lite små less på min garderob.. Men det är nog min klänning från nelly, en armad svart klänning!


Sanna:
vad tycker du om:

Matilda Englund
Hon är en rolig tjej, en såndär som man ser och lägger märke till, famåtriktad tjej!
Malin Spåra
Jag känner inte henne nu, kände hon när ja var ca 1 / 2 år då gick vi på samma dagis och va som " bästisar" där. Hon är en framåtriktad tjej som verkar lägga de mesta på skol arbetet!
Elvan Y
Elvan är verkligen en tjej för sig, utan en Elvan hade de inte vart HP09D ;)
Hanna Ek
Tycker om lilla hanna, hon är som hon är men det är ju Hanna det
Frida Gröndahl
Känner jag inte så väl. Men hon är ju snäll och fin, kände henne bättre förr, då umgicks vi lite då och då!
Michaela Moss
Vad jag tycker om michaela "barbie" moss.. jadu. hon är ju en person för sig som verkar leva en väldigt speciell värld i hennes huvud. tänker inte klanka ner på henne som alla gör. Vad jag tycker när jag läser vissa saker håller jag tyst om för mig själv. Hon kan säkert vara snäll. Känner henne ej!
Felicia Nordensson
Hon känner jag ej, gick dans med henne en gång, och ja. Jag dansade medans hon stod där bak och fnittrade med hennes vän. Känner inte hon heller. Så mer tänker jag inte yttra mig om henne heller!

Melinda
vad ska du göra efter gymnasiet?
Jag ska åka till USA och gå en utbildning till hårfrisör och makeup-artist. Så till nästa höst beger nog jag och Sophie oss mot usa :D

är det sant att du är bisexuell?
Haha, och vart kom de ifrån? Nej jag är inte bisexuell, har inget emot det men jag håller mig till det motsattakönet! ;)



Hanna ek
Vad är brunt längst upp, och balanserar på två platta föremål, gillar inte ordet kåldolme och har två fötter?
Slutligen en dryg fråga från hanna då!
En människa?  typ du eller nått ;)


Kommentarer
Postat av: molly

kika gärna in i min rosa värld! fylld av tips om hår, smink, mode & mycket mer. hoppas du gillar den :*



har även en frågestund just nu, så kika gärna runt bland mina kategorier och se om det är något du undrar! :)

2011-09-29 @ 17:33:08
URL: http://mmollybergh.blogg.se/
Postat av: bella

härligt :) så du vill flytta till usa :) om du hade tänkt NY så kan jag säga att de blir billigare för dig att gå i stockholm ;) om du tänker så, Maten är helt ok men ändå lite dyr samt att lägenhetspriserna ligger på en 1:a i manhattan området får du den som billigast för 25 000 i Månaden, eller du får kanske ett rum i en lägenhet du delar med andra :P så billigare och bo i Usa om du ska flytta till NY så kan jag säga att de inte blir det :) KRAM:)

2011-09-30 @ 05:44:07
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: elenah

sv: tack! :)

2011-09-30 @ 17:55:41
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: bella

jaha vad härligt :) hoppas de blir va då :) kram

2011-10-01 @ 09:14:45
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Hny.

Gulliga svar om mig, haha!

2011-10-04 @ 03:37:04
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0