Tråkig skoldag!

Vid kvart i tio idag hade jag möte med rektorn mfl,
Så nu har jag fått tagit bort två kurser. Känns som att nu kommer jag förhoppningsvis orka med skolan! :)

Sitter nu och har lunch och väntar på lektion, Linn sitter här breve och pluggar till provet dom ska ha i eftermiddag, Så sitter jag och leker med webb kameran!



Är så otroligt less på att fixa mig hela tiden för att gå till skoljäveln..
hoppade bara in i duschen torkade håret hedde på liite smink sedan gick jag bara.
Har en enkel tshirt kofta och jeans på mig + skinn jackan och mina kängor på.
Roligare att inte se så uppiffad ut på veckorna och ist super snygg på helgerna! :D hehe


Tänkte nu gå till sibylla och köpa mig en kaffe, så ja klarnar till i huvudet för lektionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0