en onsdag

Satt jag nu hemma ensam hos hanna var inte igår man var med henne!, Vi var nämligen på stan nyss och åt taco tallrik på memento. Helt ok! :D
Hon skulle möta upp elina och köpa en jacka så jag åkte upp före hanna för vi hade så mycket saker med oss.
Så sitter nu hemma hos henne på hennes säng och lyssnar på mysig musik från hennes spellista. Hanna musik!
Finns risk att jag somnat innan hon kommer hem! Fast har redan sovit ca 15 timmar inatt..

Ikväll tänkte vi inviga sundsvalls nattliv för henne! Tror Janna också ska vara med, Laddat på ordäntligt med gosaker! hehe
Egentligen skulle jag ju ut med carro, men needå! hon ska till åre hon den jäveln...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0