Fredag kväll

Och jag sitter hemma ensam. Tänkte bädda ner mig snart och sova, Helt utpumpad i kroppen, som jag är dygnet runt nu för tiden känns det som.
Imorgon klockan tre ska jag och jobba, Så känns som min kropp behöver endel sömn för att orka med morgondagen så lika bra att sova, har ändå inget annat att göra. Försökt att ladda ner gossip girl osv sedan runt 4 idag när jag kom hem, fått hem ETT avsnitt, min dator är helt fuckad. Den måste rensas osv, aldrig gjorts och haft denna dator i ett par år nu. Så blir inte förvånad om den ger upp helt snart!

( dags att bli 'jag' igen? ) 


Jag är jätte orolig i kroppen hela tiden, less och ostabil i mig själv ungefär, hur man ska bete sig, vad man ska säga. Tankarna i mitt huvud är överfyllda. Efter många års lallande och aldrig fått något riktigt klart för sig så börjar man tillslut deppa ner sig och tvivla på sig själv. Som inte ens har med mig att göra. Detta lallande sänker mitt självförtroende, min självkänsla och allt! det gör mig urflippad.
Det känns nästan som nu eller aldrig, eller inte nu överhuvudtaget utan sen. JAG VET INTE ALLS OCH JAG ÄR JÄTTE LESS PÅ FOLK SOM FRÅGAR MIG OM DETTA!!
nu fattar säkert ingen någonting, men det gör jag.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0