Grattis min kära hund och kusin!

Idag så är det en lite speciell dag, för min hund blir 1 år och min kusin josefin fyller år!!
Så Reco fick sig en korv-grädd tårta utav mig nyss :) 

Det åts upp fort!!


Idag har jag iallafall varit på UF mässan på förmiddagen, sedan gick jag runt för mig själv på stan i en och en halv timme och väntade på att klockan skulle bli två. Då jag hade tid att fixa naglarna! :D
Fått hört lite kritik från det stället, men jag tyckte det vart ganska bra jag iallafall. Fast ska göra på ett annat sätt nästa gång! :)

Så var det ju student mössan också!
Efter att jag fixat naglarna så gick jag hem, åt lite och sånt. Sen åkte jag upp och sa typ hej och så till niklas. Så kom ganska nyligen hem igen. Haft mig en "fika" nu då precis med lille reco, semla till mig och det ovan till honom ;)

Tänkte dricka lite kaffe nu sedan gå och städa på kontoret som jag haft dåligt med tid till ett tag nu..
Efter det så ska jag duscha och gå och lägga mig. Så j*vla trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0