Honey honey

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här kom jag på. Hade lite som glömt bort bloggen! Haft lite annat i görningen.
I helgen var det fiesta i två dagar. Fredagen med Viktoria Linnea och Amanda! Ganska lyckad kväll ändå :) 

Sedan lördagen med Carro och Amanda mfl. Också en helt ok lyckad kväll.


Söndagen var jag uppe hos nicky.


Sedan idag har jag inte gjort så mycket, Tränat lite zumba som förövrigt var riktigt kul!
Badat reco har jag också gjort, för han ska och klippas imorgon, han kommer nog att bli rakad.. Så otroligt mycket tovor som han har nu :( 
Nu ska jag pyssla om mig själv, duscha och sådant sedan ska jag nog bara sova.
Lång dag imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0