Så jävla bra.

Nu har taylor momsen som spelar jenny i gossipgirl höjts i mina ögon många step! märkte precis att det är ju hon som sjunger i the pretty reckless! Så jävla bra, ÄLSKAR hennes stil.
Snart är det nästan dags att bli blond igen, iallafall ljusare nu till sommaren.
Visst får höra att jag ser äldre ut i mörkt, men sophia ska ju vara blond känns det ju som! Så gick jag nu från att "hylla" taylor momsen till att prata om mig själv. typiskt mig.
Iallafall, visst har hon så jävla skön stil ??

Och samtidigt se så pråper ut lixom, eller vad man ska säga?
'


Själv då har jag precis duschat nu, så ska torka håret sedan duns ner i säng!
Imorgon ska jag på UF mässan åker väl dit runt nio ungefär, sedan, höjdpunkten på dagen så ska jag fixa mina naglar för första gången! :D 
Kanske visar imorgon.
just ja, fick även min studentmössa idag , den kanske ni också kan få kika på då ;)
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0