STOP!!

Nu får det vara nog med att handla saker i onödan, ska bli så jävla sparsam, ska inte gå ut massa heller!
inom snart så behöver jag ca 10 000 till stockholm utbildningen, sedan ska jag få fram 38 000 kr till också, men vad det ska gå till är en liten secret. OM det går att avbetala dom där 38 000 månad för månad så sticker jag snarast möjligen!! :D
Ska försöka spara 2000 varje månad nu på sparkontot! enda utgifterna ska vara busskort och räkningar. KANSKE någon utgång eller annat nöje, men snålt ska det vara!
Nu har jag ett mål, och det målet ska jag fanimej nå nu!!
Ett till mål är att ha körkortet tills i sommar!


Jaja, nu ska jag bada och sånt, sedan blir det jobb innan jag åker upp till niklas : )
tjosan!

Kommentarer
Postat av: Hny.

hoppas inte att du tänker operera bröst?

2012-02-21 @ 14:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0