Det gör ont

Ibland hatar jag hur gammalt skit som hänt kan komma upp i perioder så man kan bli väldigt nere, lätt irriterad och faktiskt väldigt arg.
Det enda jag kan tänka på nu är negativa tankar, saker som gör mig ledsen. Jag bara gnäller och är jobbig.
De är väl just därför man ska ta tag i saker som händer på en gång än att skjuta upp de och lägga det bakom sig. Men vissa saker har man aldrig kunnat göra något åt, bara låtit det vara.
Ibland när man har såna här perioder när man är nere så blir det lätt att andra saker händer pga att folk blir less på än och lämnar än osv, så då går man samtidigt som man är nere och tänker på att nått hemskt ska hända för man inte kan bete sig och sköta saker som man borde.
Tycker allt i livet spelar upp sig som i en cirkel.  De är lixom som inte okej att inte vara på topp jämt.
Leende ska jämt vara på, annars är man sur, eller ser ut som en bitch i andras ögon.

I am stuck in a bad routine



nog med depp snacket, nu ska jag städa litegranna och fräsha till mig, sen krypa ner i MIN säng ENSAM! känns som en evighet sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0