Drunken words are sober thoughts

Så satt man här på skolan igen då. Tog Bussen från skönsmon imorse kom lite för sent men så slutade vi på en gång så har bara suttit och väntat på lektion nu i några timmar, så när man nu väl är på lektionen så är de ingen lärare och vi gör ingenting. Har ingen aning om nått man kan göra eller plugga lite mer på heller.
Så väntar nu bara på att man ska sluta så jag kan gå hem.
Tänkte nog träna lite när jag kommer hem, sen duscha och bädda ner mig en stund, ta en liten powernap..
För ikväll så ska jag på kurs för ett jobb. En från atis ringde mig igår och frågade om ja ville börja jobba där, så ska på kurs nu först innan man börjar jobba! Och tack vare Madde eriksson så har jag fått detta! underbar tjej :D
tacktacktack!!
Äntligen JOBB !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0