Dukti sverige! ;)

Sicken jävla natt de var inatt då, gick ju och la mig hyfsad tid för att jag skulle göra massa saker idag på dagen, också kommer mamma och pappa instaplandes vid två halv tre kanske när man precis somnat och pratar väldigt högt och pappa kommer ner och surrar med mig, HATAR att bli väckt när man precis somnat!
Sedan her han på hokeyn på tvn ochh sitter och skriker!! " JAAAA " osv.
Så fick ju inte sova förrän kanske halv fem imorse...
Skulle gå till tvättstugan imorse osv, men de gick ju inge bra med det heller!


Jaja, Men bra att de gick bra för sverige iallafall! :D
Blivit lite halvtvingad att följa det här ( normalt inge fan av hokey )
Men nu var de faktiskt lite kul att höra att dom vann ;) 

Nyvaken liten flicka!
Ska gå och ta mig nå fika nu sen börja med det jag tänkt mig ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0