Filmkväll

Ikväll har jag bara suttit hemma för mig själv, bakat kladd kaka och självklart ätit massa kladd kaka, när jag kollade på filmen in time. Så jävla bra film!


Igår så var jag ut en sväng, har ju varit ledig idag och är även ledig imorgon igen! riktigt skönt ;)
Så jag har bara lega och sovit och bara tagit de lugnt idag på dagen. Städat ihop lite som högsta ansträngning!
De är så skönt med såna här dagar ibland! ;) 

Nu var planen att bädda ner mig i sängen och sova, ska försöka att inte vända på dygnet för mycket nu när jag äntligen fått bra dygnsrytm och de faktiskt gått bra att komma upp och vara uppe hela dagarna i veckan. :)

Morgondagen ser väl ut ungefär att jag ska iväg och sola ganska tidigt, sen ska jag och handla med Hanna för lördagen. Hanna ska samla ihop vi tjejer som umgicks förr på middag och så, för hon har fyllt 18 nyligen, även sofia och Sandra. Så de kan bli väldigt kul!
Ser fram emot att träffa Sandra nu också när hon kommit hem! 
Nästan lite nervöst att träffa alla igen :p haha

Jaja. Godnatt på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0