hard time

Tycker synd om mig själv... 
Sängliggandes för jag är sjuk, sådär att jag kan inte sova och inte vara vaken, känns jobbigt att ligga, sitta och stå.. Vill bara gråta ungefär.
Mamma kom precis ner med mackor te saft och alvedon och SJÄLVKLART spiller jag ut hela saftglaset i sängen så jag har fått tagit bort alla sängkläder och grejat på, riktigt jobbigt i detta läge, ville bara lägga mig i den där saften igen typ.
Sovit nu från halv åtta kanske till nio, kunde verkligen inte vara vaken, mådde så dåligt..
Ska sova igen snart. Läju få sova i omgångar inatt..
Och imorgon ska jag på sjukhuset och göra lite tester klockan åtta, sedan är det skola! härligt.
Men imorgon kväll hoppas jag på en lugn och mysig fredags kväll bara : )
Skulle egentligen ut med vickis imorgon, men de är helt omöjligt i detta läge, så vi får ta det nästa helg istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0