Jag är trött idag,

Igår var skoj!
Först var jag Carro victor amanda och lovisa på himlabadet och härjade små drack lite och såna dumheter. Jag och carro betalade sedan in oss på relaxen och var där en sväng med Victor pontus och felix!
Åkte efter det till victor och powernapade en halv timme kanske., Eller jag och Carro sov ett tag, victor den hemmafru han är lagade mat till oss, hängde upp allas handdukar och stökade på :)
Sen var de bara att klvia på alkoholen igen och fräsha till sig, Var så sjukt trött igår så fanns inget mellanting. Full eller bara sova. var riktigt tärd där på kvällen, trodde jag skulle svimma av på krogen. Och arg vart jag där ett tag...
Jag och Carro nattade sedan hos victor, för vi hade ändå alla våra saker där och sånt.
Sov som en gudinna inatt! vart så tept i näsan och halv febrig och så dom senaste nätterna, men inatt så äntligen kunde man sova!!
Dock vääääldigt trött idag ändå. sovit nån timme till hemma också menmen. 


Så jävla underbar http://www.youtube.com/watch?v=X85UUDhZaCw&ob=av3e Gick dock inte att bädda in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0