Mina smaklökar har spåra ur.

Smakade lasange häromdagen och de smakade typ smått gräs, åt ägg idag och de smakade fisk. Det är två ex. Saker smakar inte som det borde, va är de för fel på mina smaklökar?
Någon fler som känt så någon gång ? ;o
Drack dessutom te nyss, vilket jag normalt älskar. Men nu smakade de bara bittert och äckligt, hade samma kanel te som vanligt med honung och mjölk i. Men de va som odrickbart...
Min kropp har ballat ur i stortsätt helt annars också.
humöret kan man slänga i sjön.
Bara massa klag nu. Men är trött och irriterad. svårt att sova, Så jag tänkte skriva litegranna innan så man kommer till ro!
10.10 imorgon har man skridskor på idrotten. Hej här kommer bambi på hal is!!! Ungefär! :)

Funderat lite på hur de är med de här att jorden ska gå under 2012, såg idag att dom skrivit på aftonbladet om att de var någon solstorm.

"Den kraftiga solstormen har nu träffat jorden.

Rymdvädersmyndigheter varnar för att stormen kan slå ut strömmen och skapa kaos.

Flygtrafiken har redan lagts om på vissa sträckor i USA.

Flera rymdvädersmyndigheter runt om i världen varnar för att strömförsörjning och radiokommunikation kan slås ut i den våldsamma stormen.

Det skulle innebära att radio, tv och telefonsignaler kan sluta fungera, enligt den amerikanska myndigheten National Oceanic and Atmospheric Administration.

Eftersom stormen kan ha påverkat satelliter i rymden har flygningar till och från USA lagts på en sydligare bana, rapporterar Reuters......" 


Tycker det verkar vara jordkatastrofer osv mer än vanligt nu. Eller så kanske man bara lägger märke till det pga de är så mycket snack om att jorden ska gå under och så så att man blir typ paranoid.

Kvällsfunderingar för Sophia ikväll.

Får fundera vidare i sängen, Blir en lång dag imorgon!

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0