Myskväll

Sitter nu här i soffan och har nyss tränat med Julia.
Hon sov här inatt, så vi har bara segat på hela dagen idag, kollar på filmen Jolene. Riktigt bra film!
Den handlar om en tjej som är föräldralös och bott på fosterhem hela sitt liv men gifter sig redan som 16 år gammal med en kille och får bo hemma hos honom och hans systers mamma. Så börjar denna film, sen är de en lång berättelse om hennes liv. Väldigt spännande och den ger än lite styrka eller vad man ska säga till att man ska inte ge upp hur jobbigt det än är eller vad som än händer. Livet har mycket att erbjuda.
Litet filmtips från mig!



Väntar nu på att julia ska komma ut ur duschen så ska jag ta mig ett ryck och fräsha till mig lite, sedan ska jag och städa på kontoret!
Blir nog bara en väldigt lugn kväll för mig. Är väldigt trött idag. Som vanligt..
Vart en jäkla rush nu på senast, så behöver nog en kväll för mig själv och bara ta de lugnt!
Kanske blir ett gossipgirl "maraton" ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0