Nyfixat!

Igår så fixade jag och Julia lite på mitt rum, pappa hedde upp hyllor på väggen och vi ändrade om lite,
inte nån så större förändring, men de känns mycket fräshare och inte proppfullt med saker överallt! :)
Kom precis hem från skolan nu, stoppade nyss i mig en korvmacka med senap på! De är bra gott de ;)
Nu väntar jag bara på att Madde ska bli klar på skolan så ska jag gå en sväng på stan med henne, kanske ta en kaffe på dolcetto eller något sånt!
Har presentkort på indiska, så ska nog köpa mig nån fin mössa halsduk och vantar som matchar! (: 


I helgen så kollade ja i skolkatalogen sedan långt tillbaka hos en tjej som jag var hos, Så knäppte kort på det. Vad de känns som man förändrats på ett par år! haha
6an
7an?
Jävla bitterfjortis man var där då ;) haha


Sedan så hittade jag ju bild som någon lagt upp sedan jag gick på kyrkmon, bild från 2an kanske.
Den tänker jag dock inte visa, huvudet var stort som en fotboll och jag var riktigt mullig! Haha. Fått för mig att jag aldrig vart rund? Fel man kan ha.
Jaja. ska kila iväg ner på stan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0