Så var de väl onsdag då.

Undra vad man ska hitte på ikväll då? Haft saker för min non stop vääldigt länge nu. Men nu ikväll så sitter jag göra lös.
Får se om Julia kommer hit, men vi har ändå inget planerat att göra..
Vill helst börja fixa lite med rummet! Har lite hyllor som ska upp på väggen och vill bort med brudkistan och ha en stor spegel där istället. vill få lite mer lägenhets känsla här inne!
Men kan inte fixa de nu, för jag har ingenstans att göra av brudkistan nu.. och har inge skruvar eller va de va som saknades för att sätta upp hyllorna, sa pappa..
Kanske skulle ha pluggat körkort istället då? hmm... 


Skulle ju kunna berätta lite om mitt 2011 och vad jag förväntar mig av mig själv 2012!

Nu ska vi se här, Skulle kunna säga att 2011 har varit ett väldigt känslosamt år och det är mycket som hänt med mig och runtomkring.
Detta år har jag funderat mycket på varför skolan gått som den gått för mig, varför jag alltid haft så svårt att hänga med i skolan och sköta skolan, varit väldigt jobbig med folk, lite extra känslig och ett jävla humör som gått upp och ner väldigt extremt.
Så tydligen kan jag har haft ADHD när jag var liten. Men att jag jobbat bort det på något sätt, kan varit för jag alltid kännt att jag måste vara och anpassa mig till andra. Nu är jag på utredning.
Så år 2012 hoppas jag att jag kan få lite mer ordning på mig själv!
Fixa körkortet, försöka göra de bästa jag kan av skolan. Blir ingen utbildning förrän förhoppningsvis till hösten, har mycket annat jag måste få klart innan jag kan åka iväg på en sån utbildning.. 

2011 så förändrades mycket också. Niclas dog, vilket drog mig och Hanna ifrån varann.
Var ju mycket med hanna förr, under 2010 och en bit in på 2011. Men sedan dess har vi knappt umgåts.
Vet inte riktigt vad som hände där.
Kollat mycket igenom gamla bilder, och såg att under 2010-2011 så har jag mycket bilder på mig och niclas och mig och hanna osv. Eftersom jag inte var uppi niclas dagligen känns de overkligt att han är borta. Kommer alltid, enda tills de visar sig var han är någonstans, inte kunna släppa tanken om var han är. Kommer aldrig glömma den lille krumiluren!
Kommer inte på så mycket mer värt att berätta om.
Hoppas på att 2012 kommer bli ett bra år iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0