Seeg lördag

Egentligen var det ju planerat att jag skulle på middag hos Hanna ikväll. Men självklart så vart det ju inte som planerat, för jag var ut igår och har lega i sängen hela dagen. Kom hem runt halv sju imorse..
Precis tagit mig upp och fått i mig lite mat och sitter nu och dricker en kopp kaffe.
Känner mig riktigt äcklig.
Vilket syns endel.. även fast koppen skymmer endel ;p
Piggare och så har man ju vart!
Men kvällen igår var riktigt kul, så varför klaga egentligen?? ;) 

Nu skulle jag väldigt gärna ha massa filmtips och så, för de kan ju bli så att de blir bara massa film för mig själv ikväll ;)
Skönt att ta de lugnt ändå!
Ta en dusch och fräsha till sig lite kanske man skulle gjort bara..
jaja. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0