Tvättstuga

Är var jag tillbringar min kväll. Tvättar typ allt, saker som jag lixom inte tänkt på att jag måste tvätta, som min vinterjacka, tvättade den väl sist när ja bodde i matfors. RIKTIGT ÄCKLIGT :o

Sitter nu och äter kvällsfika, kusmackor eller va de heter, as goda med massa frön, med keso och köttbullar på ena delen, och leverpastej och smörgåsgurka på andra och te till de! super gott :D och nyttigt!
Utan att jag tänker på det så är jag nog ganska fixerad i vad jag äter osv, försöker alltid äta mörkt bröd och mer sallad än pasta osv. De gör jag inte för att jag tycker jag är stor, jag är faktiskt lite liten, lågt bmi och så men jag är abolut inte för smal!! ganska normal.
Vissa tycker man är knäpp som tänker på vad man äter och tränar massa när man redan är liten, men jag gör det för att jag inte i framtiden ska smälla upp och för att hålla hälsan bra! :)
Min mardröm är att bli stor! vissa tjejer och killar passar bättre i former och till och med vissa runda. Men skulle aldrig kunna tänka mig själv som rund eller så.
Och dess utom eftersom jag är så trött jämt är det viktigt att jag äter bra och tränar, för att få energi! :)

oops en mage. :))


Jaja, nu ska jag tillbaka till tvättstugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0