flickor i ett nötskal.

känner att jag måste skriva av mig lite ageression..
Jag är så otroligt less på att några som jag känt inte verkar kunna släppa de om att jag är jobbig,
såfort jag träffar på nya vänner så har dom fått hört något om att jag är jobbig. Och dom som säger detta känner inte mig längre, så varför fortsätta elta om det ? Varför fortsätta snacka om mig överhuvudtaget, vet att ni har ändå ett roande och kul liv, så måste ju finnas bättre saker att prata om än att påpeka till folk att jag är jobbig.
Jag var verkligen pain in the as förr, en pina kan jag tänka mig, men folk förändras. Jag har förändras.
Jag tar inte åt mig av detta, men blir så förundrad över hur man inte kan släppa saker som hänt förr. Det är riktigt irriterande att få höra fortfarande då och då om att den och den har sagt si och så om mig.
onödigt att yttra era åsikter om mig när ni inte känner mig.


21.09. Nu hoppar jag in i duschen sedan lägger jag mig nog och sover. Otroligt trött.
Hade nyss sällskap av Julia, vi åt gomat som vi lagade ihop och surrade lite, fast lite osocialt för ingen av oss var i något spec happy mood ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0