Home sweet home!!

Åkte buss från söråker till stan vid ett, kändes som en evighet att åka. . satt och lyssnade på nå knepiga människor som pratade om riktigt dumma saker, satt mest bara och ville dumförklara dom. haha elak man är. 
Sprang in på stan och köpte billigaste solglasögonen jag hittade på hm, för hunden min har bitit sönder mina..
Sovit på en soffa inatt, inte sovit så himla bra så är ganska trött i ögonen så vart därför lite tvungen att köpa mig ett par nu när jag gick hem från stan! 



Nu tänkte jag iallafall få i mig någon föda! dock inte hungrig fast jag inte ätit idag.. men äta bör man ;)
och lite kaffe på det så är jag nog en människa igen..
Halv fem börjar man jobba. härligt, tjäna nå kronor! inte mycke men lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0