Jag hatar sundsvalls sjukhus osv.

Haft ont hela dagen i magen och känt mig konstig, sedan för nå timmar sedan fick jag jätte ont nere vid blindtarmen, så åkte in på primärvården för att kolla, men självklart skickade dom bara hem mig, för att jag inte var akut behov av operation, så måste vänta tills jag får feber börjar spy och får ännu ondare, så de blir akut operation. Om de nu är blindtarmen så kommer den ju hinna spricka om de ska vara såhär, kan ju förfan knappt röra på mig.
Riktigt jävla förbannad nu kan jag lova..
Och de värsta är att man måste ju förlita sig på vad dom säger. Finns ju lixom inget annat att göra...

Ne nu ska jag gå upp och göra mig lite te och fika och kolla på gossipgirl...
vågar typ inte sova, är jätte nervös :(

Jag älskar verkligen te, vilken är din favorit ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0